< Till bloggens startsida

and I heard your voice as clear as day

Hej hej!
Idag har det varit en riktigt chill dag. Hade latinprov på morgonen, vilket var enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Efter det hade jag idrott, vilket också gick bra! Efter lunch pluggade jag i biblioteket, vilket INTE gick bra, och sedan "studerade" jag på historialektionen. Fick sluta tidigare idag också, 14.30 (tidigast detta år tror jag!), så jag kom hem och pratade med Sandra i telefon innan jag gick ut med hundarna i snön.
Nu har jag kollat på Brave (Modig) med familjen; en sådan gullig film! Blev ju helt tårögd ju ! Mamma och pappa ville se någon läskig film så jag gick inte på mitt rum, och det är där jag är nu.
 
Nu ska jag kolla på Glee och sedan sova. Imorgon ska jag vara med min moster, mormor och små kusiner som tydligen kom hit ifrån Stockholm för någon timme sedan..
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0