< Till bloggens startsida

that smile

Äntligen har jag bytt bloggaddress ! Har gått runt och irriterat mig på mitt bloggnamn, Sister Psychic, HALLÅ?! Varför döpte jag mig till det? Fick nog panik den där svenskalektionen i 8an när vi skulle göra varsin blogg; så jag tog namnet på låten jag lyssnade på. Sedan var jag ju världens största Twilight nörd, så jag tänkte ju såklart på Alice (för er som inte vet om det så är hon en synsk vampyr i bok/filmserien).
 
Idag fyller jag år. Jag blir alltså 17 år idag. Det känns konstigt, alldeles nyss längtade jag tills jag skulle fylla 10 år, så att jag skulle kunna kolla i fall jag var allergisk mot hundar, annars hade mamma lovat mig en. Eller när jag längtade tills jag skulle bli 13. Bli tonåring liksom, hur coolt var inte det?! Man kunde äntligen skylla humörsvängningarna på något. Eller då jag fyllde 15, och tänkte att jag skulle skaffa moppekort, men sedan ändrade mig så morfar sålde moppen han hade köpt åt mig. Åh Gud vad ledsen jag blev, jag gjorde det ju bara för att spara pengar, så att ingen skulle behöva lägga ut så mycket pengar för att lilla jag skulle kunna åka moppe till och från Vika. Nej då var det ju bättre att jag väntade tills jag fyller 18 istället, så tar man bilen direkt istället.
 
Idag har jag varit på stan med Sofie, Isabelle, Ida och Elin. Vi var på Kina-Thai och åt middag tillsammans. Fick även presenter av Isabelle och Ida ! Ett jättefint mobilskal och godis, precis vad jag ville ha (nej, jag är inte sarkastisk)!
 
Nu ska jag lägga upp lite bilder, och sedan gå till mamma och kolla på TV med henne och pappa. Har dock ingen aning om vad de kollar på, men det är säkert bra !
 
Ha det bra allihopa, och hoppas att ni gillar min nya blogg.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0