< Till bloggens startsida

LONDON dag 6

Har bara fula/fina/äckliga bilder ifrån sista dagen, då det var då vi åkte hem med våra överfyllda resväskor. Enne hade varit inne på Primark tre gånger, och kommit ut med stora kassar varje gång, så för henne var vägningen av väskorna nervkittlande.
 
Vi gick runt i Notting Hill också, vilket jag inte fick bild på, men där var det i alla fall UNDERBART. Husen hade alla möjliga färger, och marknaden var så gullig! Vi gick in i bokaffären där killen jobbade i filmen "Notting Hill" och försökte hitta hans blå dörr, men fick åka hem utan den upplevelsen då det började spöregna.
 
Jag och Sandra gick även runt själva i London, vid Piccadilly Circus och M&M butiken på kvällen. MYSIGT och FULLT (på fler än ett sätt, nästan alla hade druckit och några killar ville ta med oss upp till en klubb högst upp i ett höghus). Det gick bra i alla fall, men Olof väntade som en sträng förälder, uppe på oss och ville höra vad som hänt.
 
Jag hoppas att ni inte tyckte att allt kom upp på en gång, vilket de gjorde, men jag hade inget val. De andra ville ha bilderna från bloggen, så jag fick ta allt på samma gång i alla fall. Hoppas även att ni inte missade Doctor Who i början (hängandes från den blå telefonkiosken) eller Sherlock-telefonkiosken med alla lappar. Det missade inte vi i alla fall, då det är nog bland de bästa minnena där ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0