< Till bloggens startsida

people are going to judge you anyway, so forget everyone and be yourself

Började plugga kl.18.00. Slutade plugga kl 18.01. Orkar inte. Måste plugga- vill inte plugga. Hate school. Fuck it. :(
 
Ska blogga istället, så de läsare jag har blir glada (FÖR JAG HAR LÄSARE, DE PÅ FRANSKAN LÄSER MIN BLOGG AHHAHA OKEJ HANNA OCH ALICE MEN DET ÄR TRE LÄSARE MED SANDRA).
 
Idag var jag och åt på Tzatziki (ofta det stavas så?) med min moster, sedan gick vi på stan och fikade (har ätit konstant denna dag, det är bra, då svimmar jag inte). Måste in och kolla mitt blodsocker, ifall jag har diabetes eller något. Oh so jolly good. Imorgon har jag historiaprov, ha ha, och sedan ska tre uppsatser/historier in på franskan... har inte börjat ännu, orkar inte. Ska komma på en bra ursäkt tills imorgon. Nu är jag yr igen, min bror har smittat mig med sin hosta, och jag känner mig jättekonstig idag. ÅH det kanske är BLODSOCKRET som gör mig så konstig?! Ibland känner jag mig helt yr och hög liksom och är jätteglad, och ibland så är jag arg på allt och alla och slår folk (förlåt Enne).
 
Nu ska jag leta reda på fina bilder och sjunga med i CRAZY med Beyoncé. LOOKIN SO CRAZY RIGHT NOW UR TOUCH IS MAKIN ME CRAZY RIGHT NOW OH OH OH OH OH OH OH NO NOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0