< Till bloggens startsida

I am just a villain dying for attention from a girl

Hej!
Helgen blev lyckad, och typ inte. Det var helt underbart roligt i studion, där jag var på lördag morgon. Fick mycket komplimanger av ägaren, och hans barn. Lägger väl upp klippet här inom en snar framtid (när jag har tid alltså).
 
Efter att jag var i studion åkte jag i racerfart hem igen, sprang in i duschen och seedan var det bara att hälsa på hela tjocka släkten. Emma fixade min sminkning och efter det bar det iväg hem till Olof för förfest.
 
Vi fick höra att det skulle vara världens kö in till Etage, så vi gick ifrån Olof ganska tidigt. När vi kom fram till etage var det väl ett tiotal personer där, och vi då. Kvällen var bra, när väl alla kom igång. Stack tidigare från etage och tog pommes innan jag och Emma begav oss hem vid kvart över två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0