< Till bloggens startsida

every sound is a ghost

Sitter vid mitt skrivbord, med mitt flottiga hår och mina svettiga kläder, och är glad över att jag inte är i skolan. Jag har haft magsjuka sedan i lördags-söndags och så fort jag tror att det är över så börjar det om igen. Ett exempel är ifrån en timme sedan. Jag trodde att både jag och min lillebror var nästintill friska, så jag gjorde våfflor. Dålig idé, väldigt dålig idé. Nu mår jag jätteilla, men försöker plugga kinesiska ändå. Jag måste skriva klart engelskauppsatsen och göra klart italienskan. Mamma tycker att jag ska till skolan imorgon, men jag vet inte. Usch, jag hatar att vara sjuk. Det är okej den första dagen, för då har bara en dag passerat, och man kollar ju bara på film, men efter tre dagar är detta så långtråkigt.
 
Nej nu ska jag ringa till Sandra.
 
Hoppas att ni är friska i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0