< Till bloggens startsida

jag vill resa tills jag hittar hem

Om ca 2 månader, till och med mindre än så, är jag och de som läser franska i humanist-linjen påväg till Belgien. Vi ska vara där i 4 dagar, och under dessa dagar ska vi bo hos varsin värdfamilj, hälsa på i skolan och vara med på möten angående utbyten mellan länder.
 
Om ca 3 månader är jag och min klass påväg till England. Underbara England, som vi har längtat efter och kämpat för att få åka till (eller ja, vissa i alla fall). Det kommer bli så roligt att vara utomlands med klassen igen, och jag längtar redan efter kvällsutflykter till okända kyrkor och glassbarer, som i Italien.
 
Bild från i våras, då vi var i Italien med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0