< Till bloggens startsida

you speak to me with words, and I look at you with feelings

Hej ! Jag kom hem från skolan för ca 1-2 timmar sedan, och har suttit och läst sedan dess. Jag håller just på att läsa "Elsas mode" av Sofi Fahrman (jag vet att det var flera år sedan alla lästa den, men jag är lite efter), och har runt 9 andra böcker som bara ligger och dammar i bokhyllan och väntar på att bli lästa.
 
Snart kommer pappa hem, jag ska ut med hundarna och sedan blir det mat och familjemys.
 
Imorgon ska jag till loppmarknaden kl 7 (PÅ MORGONEN!) och, med Sandra, hjälpa Enne och Olof med loppisen. De behöver all hjälp de kan få, då det var sjukt stressigt sist, när jag, Emy och Sandra stod och sålde. We know that feeling, liksom.
 
Nu ska jag fortsätta att läsa.
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0