< Till bloggens startsida

valborg

Förlåt att jag inte har skrivit, men jag har varit upptagen med att inte ha ett liv.
 
I tisdags, alltså Valborg, var jag med Sandra på bio. Båda hade gratisbiljett och var helt slut, så vi gick och såg en dramafilm istället för att festa med de andra populära barnen.
 
Filmen vi såg var jättesorgligt! Den heter "The Impossible" och handlar om tsunamin i Thailand, och man får följa en familj som hamnar mitt i smeten, så att säga. Den var bra, Sandra grät hela filmen, och jag kämpade med att hålla händerna i mitt knä och inte för mina öron.
 
Nej men tillbaka till filmen, som var verkligen helt enastående! Alla borde se den, och jaa. Jag ryser just nu, så ni fattar ju!
 
Mv5bmja5nta3nzq5nl5bml5banbnxkftztcwotyxnjy0oa__._v1._sx640_sy948__large
Beach-boy-child-coconut-favim.com-683849_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0