< Till bloggens startsida

Hello, Cold days

Hej!
Förlåt att jag inte hunnit blogga på ett tag, kommer knappt ihåg när jag skrev ett riktigt inlägg sist (de senaste inläggen har ju varit ihopslängda liksom).
 
Denna vecka kommer att vara TOPPEN! Imorgon ska jag på bio med Enne och Sandra och se Catching Fire, på onsdag ska vi till kupolen och shoppa, på torsdag är vi lediga, på fredag ska vi till SACO-mässan i Stockholm. På lördag fyller jag 18år (!!) och ska till en studio och spela in låtar. På eftermiddagen firar jag med släkten, och sedan blir det fest med mina vänner. Åh, längtar!
 
Just nu sitter vi (jag, Enne och Sandra) och fixar en bra spellista till lördagen. This is gonna be good, yeah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0