< Till bloggens startsida

sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem

Hej!
Borde väl egentligen plugga nu, som varje gång jag bloggar, men kollar istället på Buffy. Har inte mått sådär superbra på senaste tiden, men tror att det börjar bli bättre nu. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv. Imorgon har vi nationella prov i svenska. Har ännu inte läst klart häftet inför provet, men det kommer nog lösa sig. Orkar inte bry mig om skolan just nu bara.
 
Nästa vecka är det Studentkickoff, igen, vilket kommer bli askul! Det är något speciellt när alla studenter samlas, men hamnar i ett speciellt humör och man blir så glad, och alla andra är lika glada de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0