< Till bloggens startsida

det är någonting speciellt med dig, men jag kan inte säga vad

Sitter ensam kvar i skolan igen, såklart. Ellinoré gick nyss, så jag väntar på att pappa ska hämta mig, vilket kommer ta förevigt.
 
Idag har jag varit på kupolen med Sandra, hittade en tröja som funkar, men den är inte sådär så man ryser när man ser den precis, den får mig mer att känna mig som en fjäril med vingarna infällda. Sandra hittade dock en del, vilket gjorde den långa resan till Borlänge värd det (och själva resan med musik såklart).
 
Imorgon har jag prov i italienska, muntligt. Jag kommer säkert vara själv på lektionen också, då Sandra har DM och Enne varit sjuk de närmsta två dagarna.
 
Nej, nu måste jag verkligen fokusera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0