< Till bloggens startsida

men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg

Försöker plugga, men det går liksom inte. Alla uppgifter ska in på samma dag, och det går inte att koncentrera sig på någonting längre. Har helt plötsligt tappat motivationen, vill bara lyssna på musik och resa här ifrån; men vem vill inte det? Helst skulle jag vilja att någon ringer och säger att de "har packat väskorna, nu drar vi". Eller kanske bara hoppa på ett tåg och åka någonstans. Ring mig.
 
Min bleka kind är svart av smink
Hör hela huset sova tungt
Finns inget jag behöver som är någon annanstans
Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals
Jag reser mig ur våran säng, lämnar dig sovande min vän
Jag smyger över golvet, ser solen stiga upp
I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Allt är för bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0