< Till bloggens startsida

men kan du lämna mig ifred? ut ur mitt huvud någongång

Tror jag börjar bli dålig igen. Igen. Igen. Igen. Samma jävla visa varje fucking gång. Borde kanske inte sagt att jag mådde bra förut??? för jag tror inte att jag gör det. Känner att jag börjar försvinna. Vill leva igen. Måste nog sluta dricka, tror det bara förstör ännu mer faktiskt (haha no shit fuckbrain).
 
Det känns som ett stort tomrum inom mig, och jag vet inte hur jag ska fylla det. Med kärlek? Sex? Alkohol? Musik? Nej men att blanda allt går väl utmärkt. Vill ut och försvinna i mängden för att kunna hitta mig själv inombords. Låter det logiskt?
 
Tro inte att detta har något med kärlek att göra, att jag är hopplöst förälskad i någon igen, för det (hoppas jag) är jag inte. Är bara tom. Vill bara veta vem jag är. Ännu mer logiskt tänkande??
 
Kollade på Scott Pilgrim vs The World igår också, och någon konstig, fransk gayfilm som jag gav upp efter typ en timme. Orkar inte skriva mer, ska nog ta och gråta istället. Världen är för underlig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0