< Till bloggens startsida

sea salt sits on your lips

Hej!
Jag borde väl egentligen plugga just nu, men detta är den enda lediga stunden jag fått sedan i torsdags (hahaha vad bortskämd jag lät?!), så jag orkar verkligen inte. Istället för att skriva på mitt gymnasiearbete (som för övrigt ska in denna vecka...), min psykologiuppgift (som skulle in igår) eller göra min franska (som ska in imorgon) sitter jag och drömmer mig bort till studenten och värme. Tänk att det knappt är 100 dagar kvar?! Jag och Sandra ska kolla på studentresa iaf; vi som innan inte tänkt åka ska nu kolla på både Ayia Napa och Alanya för att kunna bestämma oss för något. Det är så svårt när hälften man känner ska till det ena stället, och de andra till det andra.
 
Nu ska jag forsätta spela mitt spel och lyssna på min cool-spellista. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0