< Till bloggens startsida

hemma över jul

Igår eftermiddag kom jag, efter 8 timmar med min nya lilla bil, fram till Falun. Jag har inte nämnt det va? Att jag har skaffat en liten bil? Nej men det har jag, en blå Renault. Det gick jättebra att åka, men det var väldigt tröttsamt. Skulle kunna sova i flera dagar i sträck, men det kunde jag ju i och för sig innan också. Oh well.
 
Idag fyller pappa år, 46 blir han. Vi firade inte sådär jättemycket, bara lite godare middag. Imorgon ska han och mamma ut och äta på Pinchos nere på stan, med mig som privatchaufför. Mathias, Moa och jag ska äta hemma, det blir antagligen pizza om de får bestämma. 
 
Nu måste jag skriva klart mitt PM, min C-uppsats ska ju vara inne om två veckor. Hur i helvete ska jag hinna med det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0