< Till bloggens startsida

just a little bit better at fakin it than me baby

I måndags klarade jag till slut mitt teoriprov, vilket innebär att jag nu ÄNTLIGEN har tagit mitt körkort! Så sjukt jäkla skönt! Det gjorde så mycket att bara köra i Falun, och inte i någon stad där jag aldrig ens varit. Fick hem själva körkortet i onsdags, så nu slipper jag använda mitt pass woho!
 
Igår fyllde jag 22 år! Firade inte sådär jättemycket, då jag är sjuk, men gick runt lite på Samarkand och köpte en julklapp, fikade med Lovisa och Ida, och lagade riktig mat istället för att äta godis eller ingenting, så det var ju gott. Ska fira ännu mer imorgon (lördag) då både min och Jennies födelsedag, samt mitt körkort, ska firas. Tove kommer också och hälsar på, så det kan ju inte bli annat än bra! Hoppas på att vara feberfri imorgon också, så har förberett mig hela dagen med massor av vitaminer, ansiktsmask, och... godis istället för mat. What to do hehe
 
Nu ska jag kolla på glittriga klänningar till imorgon, hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0