< Till bloggens startsida

Vi ska ro över viken och se vad som finns

Sommarlov! Trodde inte det skulle bli så tufft att säga hejdå till alla elever, men det gjorde verkligen ont. Nu är det tre dagar kvar på jobbet, och sedan har jag gjort mitt inom skolans värld. 
Till midsommar drar jag nedåt mot Lidköping och Lovisas gård, där vi firade för två år sedan. Det kommer bli så roligt, och jag är så nervös. Har inte träffat vänner sedan jag var på Isabelles överraskningsfest i slutet av december. 
Detta blir mitt sista sommarlov, för till hösten ska jag börja studera igen. Denna gång blir det vid yrkeshögskolan och till medicinsk sekreterare. Det känns bra, och jag längtar tills allt ska dra igång!
Just nu är det 23 grader ute, så jag tänkte ta mig ut på en promenad i solen. 🌼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0