< Till bloggens startsida

can't keep my hands to myself, think I'll dust 'em off, put 'em back up on the shelf

Sitter vid köksbordet hem-hemma i Falun. Spenderade helgen i Göteborg med Sandra och Enne, och var på söndagen i kyrkan och lyssnade på morfar när han sjöng, innan jag tog tåget tillbaka till Växjö. I onsdags åkte jag hit, till Falun, och ska vara här lite över en vecka. Har teori och uppkörning nästa vecka, i Falun för en gångs skull, så ska plugga inför det med lillebror, som har sina prov i slutet av månaden. Jag måste sätta det nu, annars så ger jag upp. Det är inte det att jag INTE kan köra, för det kan jag, utan det är den där jävla paniken på uppkörningarna som förstör det för mig. Senaste uppkörningen hade jag i Eksjö- jag har aldrig ens varit där innan! Jag skakade och kunde inte tänka, det var helt tomt i huvudet. Efter jag klev ur bilen kunde jag ta mig till andra sidan vägen innan jag ramlade ihop. Jag gillar inte Eksjö. Men Falun har jag ju kört i fleeeeera gånger innan, så det måste ju gå bra, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0