< Till bloggens startsida

jobb jobb jobb

Är fortfarande kvar i Falun och livet blev kind of shitty. Då jag inte lämnade in C-uppsatsen, eller ens började på den, så kommer jag inte att få CSN för vårterminen- vilket innebär att jag inte kommer att kunna läsa historia, min sista kurs innan examen. Jag har de senaste dagarna sökt alla jobb jag kommit över, och kommer med största sannolikhet att flytta tillbaka till Falun. 
 
Det känns på ett sätt bra, då jag verkligen är SÅ TRÖTT på att studera, men alltså... tillbaka till Falun? Falun känns dock bättre än Växjö, men jag vill inte ifrån mina kompisar där borta :( 
 
Nu ska jag fortsätta kolla om det har kommit upp något nytt jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0