< Till bloggens startsida

snart åker jag

Har inte uppdaterat bloggen sedan några veckor, men (som titeln redan berättat) snart åker jag tillbaka till Falun. Imorgon ska vi ha en sista fest på campus, så ska passa på att ha overallen på mig, och på söndag kommer pappa och Mathias för att hjälpa till med flytten. Har packat ihop det mesta, och sålt av byrå, soffa samt småbord. Jag har fixat jobb också, på Främby Udde Resort- vilket känns jättebra! 
 
Falun känns, som jag tror jag skrev i tidigare inlägg, som ett steg bakåt, men jag tror verkligen att just nu är detta exakt vad jag behöver. Jag mår verkligen så sjukt jäkla piss i mitt huvud och hjärta, och jag behöver någonstans där jag har mer koll. Jag vill inte vara 52 mil från Falun och få samtal om att Lina eller pappa ska opereras, eller inte kunna vara där för min familj. Jag kommer inte stanna för evigt i Falun, men just nu så är det exakt där jag ska vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0