< Till bloggens startsida

all this time I drank you like the cure when maybe you were the poison

Hej!
Det är äntligen lov, woho! Helgen spenderades med Sandra, som tog hand om mig (ty jag är åter sjuk). På lördagen kom Sofie och Elin över, då vi hade planerat att gå ut. En timme innan bussen skulle gå ångrade vi oss, för jag hade blivit sämre. Det blev en filmkväll istället, och alla somnade hyfsat tidigt ändå.
 
Resten av veckan har jag legat död i soffan och sovit, varit ute och sovit, och legat på golvet och sovit. Åh och det är lite över en månad kvar till Alanya nu- HALLELUJAH! Måste bara lämna in alla dessa uppgifter så jag kan ta studenten också (oj, det lät lite överdramatiskt, menade mest gymnasiearbetet).
 
Nu måste jag plugga, faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0