< Till bloggens startsida

Alanya, student och bal

Det var så länge sedan jag skrev på denna blogg, och så mycket har hänt på bara några veckor. I slutet av maj var jag med några från parallellklassen till Alanya, Turkiet. En hel vecka av fest, sol och bad- något som alla verkligen behövde efter att ha stressat ihjäl sig sista veckorna i skolan. 
 
När jag kom hem ifrån Alanya var det endast några få skoldagar, och sedan blev det chillkrök ute i ingenstans i en stuga som Olof hade hyrt. Vi grillade, bastade, badade och drack. Supertrevligt var det!
 
Efter den lilla festen tog studentveckan vid. Bästa veckan hittills! Det var fest varje dag i en hel vecka, och avslutades med en bal. Jag tog inte så många bilder själv, så bilderna jag lägger upp är tagna av min underbara moster Emma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0