< Till bloggens startsida

jag vill inte glömma hur det kändes, men jag orkar inte minnas allt som hände

Sitter och lyssnar på en cover av Beyoncés Crazy Right Now och "pluggar". Ska verkligen ta tag i det nu, men ville bara slänga iväg ett inlägg eller två innan (undanflykter bara, jag vet). 
 
Idag har jag suttit och sålt biljetter till tacksittningen, pluggat med Isabell och Jessica och pratat med Enne över FaceTime. Jag kommer verkligen ingenstans med läsningen, har suttit i flera timmar nu och försökt, men tänker bara på annat. Det känns som om att jag har ett svart hål i bröstet igen, eller som om någonting vill ta sig ut- vilket får mig att må illa. Det känns som om att jag går i sömnen, vet inte vad jag gör eller vad jag säger, så gör inte illa mig om jag gör fel, jag vet helt enkelt inte om du finns. Wow, det var ju verkligen betryggande, tack liksom. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0