< Till bloggens startsida

culture and development

Sitter i ett av bibliotekets grupprum med Jessica och Isabell, och skriver det sista på grupparbetet. Har blivit sjukt mycket jobb med detta arbete, och vi satt hela dagen igår och bara stirrade (kändes det som, vi satt fast på en fråga). Sedan, efter att ha pratat lite med Tobbe, återupptäckte vi att detta endast är en E-uppgift- varför göra det svårare än vad det är? Nu har vi i alla fall kommit igång, och är nästan klara (ÄNTLIGEN). Imorgon har vi seminarium, och på kvällen blir det fest med klassen.
 
Igår kom Anousch hem efter att ha varit hemma över helgen. Det var så roligt att se henne igen, dessa tre dagar hon har varit borta har känts så långa haha! Vi satt iaf hemma hos henne och pratade i flera timmar, facetime-ade med Jessica och Isabell, och kollade på Vine och bara skrattade. Åh, jag hann fixa min soppa igår också! Jättegod, och bra för immunförsvaret!! (kan lägga upp receptet senare) Dock blev det soppa och linser i hela min lägenhet, så jag måste hem och dammsuga och torka golvet :(
 
Idag ska jag (ja, förutom städa och tvätta) hinna posta brevet till Skatteverket (så att jag får mitt jäkla välkomstpaket från Växjö), och fixa min vodka till lakritsshots hemma hos Jessica. Jag måste bara hitta en flaska stor nog... 
 
Nu måste jag fortsätta plugga (tjejerna kom på att jag bloggade istället för att skriva heheheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0