< Till bloggens startsida

I know you're looking for salvation in the secular age, but girl I'm not your savior

Helt otroligt vad bra och fina vänner jag har här i Växjö, blir bara så glad ibland! Igår jobbade vi i Smålands (med hjälp) på Sivans Studentpub. Det var kaos med folk, men vi klarade det- vilket vi firade som vanligt med middag klockan 5 på morgonen samt efterfest. Jag blev då redigt packad fastän jag inte skulle dricka alls, så Ida och Fredrik gick med mig hem när de andra började sjunga Sing Star (blev så ledsen att jag inte kunde vara med, men jag menar... jag sov på ett flak cider). När jag och Ida sagt hejdå till Fredrik och Campus Livs gick vi hem till mig och delade på en pizza och chips. Vid 18 tiden var det då dags att börja städa efterfestlokalen, så det var bara att vingla tillbaka till Sivans, och möta alla andra trötta, bakfulla människor. Jag och Ida gick till Maestro och köpte mat, och gick (som vanligt) hem till mig och åt igen. Haha det känns som att det enda jag gör är att jobba, äta, supa. 
 
Imorgon (eller idag, då klockan är 1 på natten) är det skola igen, samt möte angående en After Ski som vi i event i VK, ÖG och Smålands nationer kommer fixa. På fredag är det inflyttningsfest hos mina kompisar som flyttat från campus till stan, och på lördagen sticker Smålands med bussen till Tyskland för att inhandla sprit. Jag och Ida (som inte får åka med då vi är under 20 år) kommer stanna kvar på campus och fixa världens förfest tills när de kommer tillbaka från spritresan. 
 
Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0