< Till bloggens startsida

hundvalp

Hej!
I förrgår tog jag tåget ner till Simrishamn (typ världens ände nere i Skåne kändes det som) för att kolla på en hundvalp! Han är en shih-poo, alltså blandning mellan shi-tzu och pudel (mesta dels shi-tzu), och supersöt! Då de hade ställt in mitt tåg från Simrishamn, och satt in en buss istället, missade jag sista tåget hem till Växjö ifrån Malmö. Som tur var hann jag ringa Fredrik innan min mobil dog, så han tog en kompis bil och åkte de 2-3 timmarna för att hämta mig. Satt inne på Donken i Malmö och fick för mycket tid att tänka, men bestämde mig tillslut för att köpa hunden. Om tre veckor ska vi åka ner och hämta honom, så måste komma på något namn innan dess! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0