< Till bloggens startsida

jag saknar att inte vara ensam hela tiden

Enda sedan den där statusuppdateringen på Facebook dök upp i mitt flöde kan jag inte sluta drömma om att alla lämnar mig. Jag menar verkligen alla. Det är inte så att de bara lämnar mig, utan det är olika människor i varje dröm som lämnar mig för något annat kärleksintresse. I de få drömmar som inte involverar att bli lämnad blir jag istället utsatt för sexuella övergrepp. Kul.
 
Det är inte det att jag är arg eller avundsjuk på att han har gått vidare, jag är glad om alla andra är glada, utan det är det faktum att jag finner det så orättvist. Det är så orättvist att han, som gjort mig så illa, ska få gå vidare och hitta någon ny innan jag själv. Det har inte ens gått ett år sedan vi gjorde slut, och den nya relationsstatusen på Facebook kom bara några dagar innan vi hade vår årsdag.
 
Jag ångrar inte att vi gjorde slut, missförstå mig inte, men jag saknar att inte vara ensam hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0