< Till bloggens startsida

they say "you're a freak" when you're having fun

Känner bara att jag vill ha sommar nu. Nu, nu, nu. Och inte denna varm/kalla period mellan vår och sommar, utan riktig sommar med bruna ben och luftiga kläder och sol och bad och LEDIGHET. Kommer visserligen att jobba under sommaren, men inte så mycket som jag trodde, vilket var ungefär varje dag. Hoppas på att åka utomlands innan skolan börjar igen också, till något varmt och fint ställe och bara snorkla, ha det skönt, sola och umgås med mina vänner.
 
Mår faktiskt bra nu, första gången på länge. Visst kommer det sänkor men inte lika mycket som tidigare. Livet känns bra nu, även fast det inte är det egentligen. Undrar hur det kommer sig egentligen? Att humöret och livet kan vara så komplicerat när man bara är en på flera miljarder, på en sten i rymden. That was too deep.
 
Första gången jag gjort ett inlägg som inte handlat om min skoldag, poäng till mig (eller tvärt om, vet inte riktigt ännu). Men lite roligare är det väl att läsa detta, än om mina tråkiga dagar då jag gör ingenting, förutom att vara i skolan, plugga (vilket jag egentligen inte gör) eller när jag är med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0