< Till bloggens startsida

25%

Just nu ligger jag på soffan hemma i min lilla lägenhet. Det känns som att jag vuxit fast här nu. 
Senaste veckorna har varit jobbigare än någonsin. Jag fick i slutet av augusti reda på att en nära vän gått bort, och efter att ha skjutit på stress och ångest tog min kropp till sist slut på energi. I början av september försvann, i samband med en panikattack, mitt tal och jag började stamma svårt. I samma veva började jag hos en ny psykolog och fick nya läkare som alla sa samma sak- bipolär typ 2. När jag akut åkte in till Säter sa det samma sak. Jag blev sjukskriven.
Nu är jag tillbaka på jobbet 25% och ska till psykiatrin på tisdag. Känner mig som en påse med slime. 

Någonting positivt är att jag den 22/10 ska flytta till en mycket större lägenhet, en våning ner från där jag bor nu. Inte så lång flytt, men det ska bli skönt med att ha 1. Riktiga rum (KÖK!!! SOVRUM!!!) och 2. Balkong.

Nu kör vi för fan.

Kommentarer
Ted

Hade jag bott nära så hade du drunknat i kärlek och kramar. Saknar dig fortfarande ♥️

2019-10-23 @ 00:43:21
URL: http://https://tedwall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0