< Till bloggens startsida

mysig dag med Sandra och Malin

Hej hej!
Igår var jag på stan med Sandra och kollade runt. Jag hittade ingenting, förutom en deo, men Sandra hittade både jeans och nyårskläder.
Efter att ha varit på stan i 5 timmar så träffade vi Malin!!! Vi satte oss på Wayne's och drack cola/latte/något annat och pratade. Malins syster Veza (stavning?) kom dit och hejade på oss, och jag och Sandra fick varsin "lykta".
 
Nu är hela släkten här, och jag längtar till Nyår. Ska vara hemma först, och vid 23.30 sticker jag till stan och träffar Malin och Sandra. Har planerat att följa efter Sandra och hennes pojkvän hem till honom sedan, vet inte hur jag ska ta mig hem annars ...
 
Nej nu måste jag plugga ! Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0