< Till bloggens startsida

you can be happy if you want to be

Är helt slut. Har varit på Öppethus på min förra skola, och pratat med massor av 8or som ska välja nästa år. Har mycket i skolan, prov prov prov hela tiden. Har så mycket att göra att det slutar med att jag inte gör något alls. Har kollat upp vilket yrke jag ska ha också, med hjälp av hemsidan jag fick av syon, men fattar inte hur man ska göra (eller jo, jag har gjort testet, men det funkar ju inte, jag vill inte bli präst).
 
Nu måste jag sova! Imorgon har jag latin, idrott, PLUGG, svenska och sedan träning med Enne. Ska försöka få med henne till Actic nu när jag fått Emys tre-dagarskort. Jag tränar ju på ett annat gym vanligtvis, men nu kanske det blir lite roligare? Eller tvärt om, jag vet inte...
 
Godnatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0