< Till bloggens startsida

bilder

Nu när jag äntligen har fått över bilderna till min dator, från min mobil dock, kan jag äntligen börja lägga ut bilder jag tagit igen! Här kommer två bilder från helgen, när jag skulle ut med Ida, Sofie och Elin, samt lite annat.
 
För ett tag sedan, kan inte minnas vilken dag, bakade vi pizza på italienskan med vår lilla söta klass. Jag fick lugnt den finaste pizzan, då de andra pizzorna gick sönder. I'm happy. :)
 
Två bilder från i helgen! Elin och jag, på översta bilden, och Ida och Sofie på den andra. Superfina!
 
Igår struntade Sandra och jag i skolmaten, och gick istället till kinarestaurangen på stan istället. Åt så att jag ville dö, och rullade sedan runt på stan en stund, innan det bar iväg mot skolan igen.
 
Sådär! Det var väl kul med lite fler bilder? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0