< Till bloggens startsida

stop saying "tomorrow"

Idag ska jag träna, åka till sjukhuset och kolla mina lungor (you go lunginflamation!) och sedan ta bussen till Vika och äta tacos och mysa och prata och sjunga och allt vad det är! Oh happy day! 
 
Nu sitter jag i mina träningskläder. Jag har bara två T-shirts som jag tränar i för att jag inte passar i de andra, då de är tighta och jag orkar inte med min kropp ibland. Oj vad sorgsen jag låter! Jag är faktiskt ganska glad ändå. Det ör ju dels därför jag ska och träna. För att jag ska må bra med mig själv, och för att mina knän, lungor och allt ska bli bra.
 
Keep_going_even_when_you_get_tired_51001948e087c332619599f3_large
Tumblr_mhbdsioltb1qbw4dpo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0