< Till bloggens startsida

you made me feel alright for once in my life

Hej! Ska snart ut med hundarna, men tänkte slänga iväg ett inlägg först, det är ju så tråkigt på bloggen annars.
Igår var jag och jobbade, efter jobbet åkte jag tillbaka till Falun och gick och åt "middag" med Enne och Emy. Det var ju sista gången vi hade möjlighet att träffa Emy innan hon reser tillbaka till Italien, så det blev ganska sorgligt. :(
 
Idag ska jag jobba igen, är ju bara ledig på lördag denna vecka. 14-21 idag. Kommer dö om jag inte hinner äta middag eller något. Kanske borde ta med frukt? Och min vattenflaska, förstås.
 
På lördag ska släkten komma hit och fira min bror som fyller 15 den 1 Juli. woop. Skulle egentligen vara med Ida, Sofie och de andra tjejerna, men kanske hinner med det ändå? Vet inte ännu...
 
Nu måste jag verkligen ut med hundarna om jag ska hinna äta lunch senare!
 
Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0