< Till bloggens startsida

my love, she keeps me warm

Nu är det mindre än en dag tills vi tar tåget mot Bromma Flyplats, och Belgien. Holy fuck vad jag blev nervös nu. Hur ska det här gå liksom? Jag kan inte franska ! Tänk om jag hamnar hos en helt galen familj, eller en jättetråkig som bara kan franska?
 
Idag har jag varit på stan med Olof och köpt maskerad/carnivalmasker och lite annat. Träffade på Hanna och Ellinoré också inne på Akademibokhandeln, så vi pratade lite innan jag fick lov att gå till mitt utvecklingssamtal. Samtalet gick bra btw. Jag låg bättre till än vad jag trodde i vissa ämnen, men det mesta kände jag redan till.
 
Jag kommer troligtvis ha några tidsinställde inlägg här på bloggen när jag är borta, och sedan så kanske jag kan få gå in på värdfamiljens wifi i Liège.
 
Nu måste jag börja packa, har inte ens gjort en lista !!
 
Ha det bra alla där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0