< Till bloggens startsida

you are greater than what the others said you would be

Imorgon har jag bara en lektion, och sedan drar jag till Stockholm för att vara med mina mostrar, och träffa morfar och Christina igen. It will be fun !
 
Denna dag sög. Jag har varit trött och arg och förbannad och gud vet vad. Jag vet att alla mina planer är borta för att jag inte har mått bra och för att jag helt enkelt varit för lat. Från betyget B i de flesta ämnen till ett E-D. Det är ju så man kommer in på elitskolor, eller hur? Inte precis.
 
Jag köpte "The Fault In Our Stars" av John Green igår, som jag tänkt börja på nu (om jag inte är för trött, vill säga). 
God natt everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0