< Till bloggens startsida

hearts a mess

Hej!
Sitter och kollar på kläder, och lyssnar på soundtracket till The Great Gatsby (ett album som jag verkligen rekommenderar, jättebra låtar!).
 
Imorgon ska jag till skolan (såklart), på stan, träna och sedan hem och ta ut hundarna. Borde ha pluggat idag, men orkar inte. Vill bara sova. Det har varit dåligt väder hela dagen, verkligen sov-väder!
 
Nästa vecka är det Nationella Prov i franska (hör och muntligt) och idrottsuppgiften, som jag inte har börjat på, ska in. Förstår inte frågorna vi ska besvara angående idrotten, så måste verkligen prata med min lärare. Juste, ESMU12 (heter de ens så? de som går estet musik årsk. 1 iaf) har ju konsert, så det ska jag gå på. Torsdag kl. 19 på Haraldsboskolan.
 
På lördag är det Seaside också, så ska dit med några kompisar och ha trevligt. Förutom det så jobbar jag hela nästa helg+ måndag. Wie, pengar. No, McDonalds.
 
Nu ska jag fortsätta drömma om en ny garderob. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0