< Till bloggens startsida

men vad spelar det för jävla roll, om det inte kan bli vi nån gång?

Hej!
Igår var jag på Idas vernisage, vilket var jättebra! Hon är ju så duktig, så jag köpte en bild av henne, lägger väl upp någon fin bild på den senare när jag fått den eller något.
 
Idag har jag varit på stan med Sandra och kollat på lite kläder, fick äntligen med mig min nya medicin hem också, efter flera dagars lathet och andnöd.
 
Imorgon är det äntligen fredag, och jag är ledig från jobbet. Ska bli så skönt, jag jobbar ju ändå resten av helgen så det är härligt med lite ledighet i alla fall.
 
Ikväll är det också S.H.I.E.L.D och Under the Dome (den sistnämna är inte så bra, men man kan kolla på den ändå liksom). Har glömt bort att kolla på Ravenswood också, spin off serien av Pretty Little Liars.
 
Nej nu måste jag komma igång med pluggandet (inte, kommer nog vara inne på tumblr eller något). Bye bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0