< Till bloggens startsida

you shoot me down, but I won't fall- I am titanium

Jag tror inte att jag uppskattar mina vänner så mycket som jag borde. Jag borde säga det till dem hela tiden, varje tid på dygnet, men jag hoppas verkligen att de vet om det. För jag kommer nog inte säga det, fastän jag borde.
 
Denna helg har jag jobbat, och varit på kupolen med Sandra. Hittade lite kläder, fikade och skrattade, mycket.
Nästa helg blir det mer jobb (jobb, jobb, jobb=pengar me like), möjligtvis en mini-filmkväll.
Helgen efter det blir det till att träffa min Vika-kompisar!! Har inte sett dem på så länge! Har bara förföljt dem på deras bloggar, tumblr, fb, twitter etc som en liten sorgsen lama i regnet. 
disney gifs | Tumblr
Men snart ska jag träffa dem! Är nog lite för entusiastisk över detta... kan inte stava heller, borde gå och lägga mig. Söka hjälp.
 
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0