< Till bloggens startsida

my relationship with 4am is the most honest relationship I have had.

Så, nu är jag äntligen lite bättre. Jag är fortfarande kind of borta pga hostmedicinen som får mig att vilja hosta upp mina egna lungor, men ändå, jag mår fortfarande lite bättre.
 
Idag var jag till Lager 157 med familjen, hittade två tröjor och strumpor. Det är ganska tomt där inne faktiskt, de saker som dem har är utspridda överallt, så att det ska se mycket ut.

Den här veckan har jag tänkt väldigt mycket på vad jag vill bli, och vad jag ska göra efter skolan är över. Jag tror att det blir till att flytta till Göteborg och studera där. Vad jag vill studera är jag inte 100% säker på, men jag har börjat rikta in mig på historia nu i alla fall, det är ju något jag kan jobba med? Eller?
 
Har sett klart på 3e och 4e säsongen av Skins också, hur bra serie som helst, bara lite överdrivna slut på varannan säsong. :(
 
Nu ska jag fortsätta kolla på tumblr och hosta ihjäl mig. Jag ser väl kanske de flesta av er imorgon? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0