< Till bloggens startsida

you are meant to fight

Hej!
Förlåt (återigen) för dålig uppdatering. Har varit sjuk, sjuk och (nu) sjuk, så har liksom inte orkar gå in här. Sedan har jag faktiskt glömt bort att jag har en blogg haha.
 
Sedan sist har jag väl druckit alkohol och varit överallt och ingenstans med alla och ingen. I tisdags var jag på UF-mässan uppe på Lugnet och kollade på mina vänner som marknadsförde sina företag. Köpte en jättefin och fluffig drömfångare av Isabelles företag (Catch your Dream) och deltog i Sofie, Elin och Johannas tävling (Made for Angels) om att få vinna ett smycke. Inte mycket till uppoffring, men det är kul att "sponsra" deras företagande. :)
 
Igår var jag till vårdcentralen och fick penicillin, somnade i soffan till Buffy the Vampire Slayer, och åkte sedan hem till Paul och kollade på filmen The Purge. Fun fun.
 
Just nu sitter jag och pratar med Sandra över Skype, målar mina naglar rosa ('cause I'm happy), kollar tumblr och "pluggar" (som vanligt alltså). På lördag blir det högskoleprov på dagen, och opera med humanisterna på kvällen. Ska kanske åka med Ellinoré och släppa av Olof utanför Ludvika mitt i natten också, om min pappa går med på det dvs.
 
Nu börjar Sandra gnälla, så det är väl bäst att jag publicerar detta. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0