< Till bloggens startsida

tentastress

Hej!
Sitter just nu med en termos te, och ska om några minuter öppna min tenta och skriva konstant i 8 timmar. Har gått och dragit på mig någonting också, så har legat och kallsvettats hela natten, och är så tung i huvudet. Hoppas trots det att tentan kommer att gå bra, det är ju den sista innan jag åker hem till Falun, nästa vecka!
 
Igår var det Open Mic på Sivans, så jag tog mig äntligen i kragen och sjöng inför alla. Jag sjöng dock inte själv, och den andra halvan av vännerskaran dök upp precis efter jag klivit av scenen, men det gjorde inget! Jag var så nöjd ändå! :D
 
Idag måste jag verkligen ta mig till Ica och handla, kom på nu att jag varken har lunch eller middag hemma, vilket jag borde ha ordnat igår så att så lite tid som möjligt av tentatiden inte går åt till annat. Imorgon ska vi och fira Jessica också, och på lördag är det äntligen Lucia. Nu måste jag göra mig redo här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0