< Till bloggens startsida

nothing gold can stay

Kan jag sluta låta så fucking deprimerande på bloggen eller?! Så farligt är ju inte livet, eller hur?
 
Måndag-tisdag var det hur som helst studentkryssning, vilket var helt lovely! Tog några få halvdåliga bilder på mig och Ellinoré, men de tänker jag verkligen inte lägga ut. Såg att jag hade blivit taggad i några foton på facebook också, där jag såg helt borta ut. Orkar inte. Kommer inte ihåg när 99% av de där bilderna togs, vilket är ganska sorgligt.
 
Imorgon, lördag och söndag ska jag iaf jobba. Jobba, jobba, jobba. Det ska bli kul! (försöker peppa mig själv... woho) Nästa onsdag är det någon studentfest (kick-off-någonting?) på Etage, så jag ska väl dit. Åh vad seg jag lät, jag ser faktiskt fram emot det, trots hur bakis jag (FORTFARANDE) är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0