< Till bloggens startsida

Växjö

Igår fick jag äntligen mitt påskrivna kontrakt, och lägenheten i Växjö är nu säkrad! Har mejlat lite med de som har hand om lägenheten, och bett om att få flytta in lite tidigare. Det är ju liksom inte så roligt att flytta in samma dag som skolan börjar precis... Hon jag mejlade med skrev iaf att hon tagit kontakt med personen som bor där nu, så vi för helt enkelt vänta och se hur det blir. 

I lördags var jag ut med tjejerna och firade Julia och Emmas födelsedagar. Kvällen var rolig, men kunde varit bättre (vet inte varför, men Etage har börjat blivit lite för utslitet liksom, har nog varit där för mycket...). Träffade även på folk som man inte sett sedan studenten, vilket var väldigt kul!

Igår var jag för första gången ute med vår nya båt, vilken var så mycket bättre än vår förra båt! Träffade även Sandra på kvällen, och vi satte oss vid Roxnäs och pratade på om allt. Det är så sjukt mycket som händer just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0