< Till bloggens startsida

du är en virvelvind av LSD och andlöshet

Hej!
Nu blev det ett sådant där avbrott i bloggandet igen, ännu en gång- förlåt för det. Helgen var bra! Kommer inte ihåg så mycket av lördagskväll, då några österrikare tvingade i mig lite för mycket alkohol kanske. Men det var kul ändå! Söndagen spenderades på jobbet, väldigt bakis och dålig, men det gick väl galant det där iaf.
 
Den här veckan går jättesegt, och det känns som om att det har varit tisdag i en vecka nu. På lördag ska jag kanske ut igen, men vi får se hur det blir med det (har inga pengar kvar att betala till Alanya).
 
Nu måste jag VERKLIGEN plugga. Har så mycket som skulle in för flera veckor sedan, som jag borde göra klart nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0