< Till bloggens startsida

men kanske är det värt att må sådär jättebra en stund även fast man i slutändan vet att man kommer få sitt hjärta krossat

Hej!
Ligger just nu i min säng, där jag för övrigt tillbringat hela min dag, och kollar igenom tumblr. Skulle ju ha sjungit idag på Arenan, men fick lov att ställa in vår lilla del då jag inte mår sådär superbra. Jag skulle ju ut (eller ha myskväll med Sandra) idag, men det blir det inget av heller, tyvärr. Får väl hoppas på att alla har en underbar kväll, och inte dricker upp min del av alkoholen.
 
Imorgon blir det ännu en dag i sängen, tvingar mig själv att inte stressa (vilket är svårare än det verkar, då man har så sjukt mycket att göra...), så ska väl kolla på film eller bestämma vilken bok jag ska läsa till engelskan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0