< Till bloggens startsida

och som jag önskar att du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag

Hej!
Förlåt för seg och dålig blogg. Vet inte varför jag ber om ursäkt för det, detta är ju min dagbok inte någonting för andra egentligen, men ändå. Sorry. Jag har bara haft så mycket i skolan och ännu mer runt omkring (om det går?) så jag har inte riktigt haft motivationen att sätta mig vid datorn, och allra minst skriva ett blogginlägg.
 
Denna helg är det för-VM Falun. I don't care. Eller alltså det är väl fint och så, men det är inget jag ska på, tror jag? Bara för det så kommer jag säkert gå ändå haha. Vet iaf att jag ska ut och ta en drink med Sandra imorgon, samt att jag ska ta en lång promenad med hundarna och kanske äta middag med Sandra och hennes syster, vilket ska bli asmysigt och bra! Åh juste, jobb på söndag också...
 
Nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar med att leva imorgon (hahah oj vad depp, menade så att jag orkar dricka liksom). ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0