< Till bloggens startsida

men jag gillar dig som bas gillar hörn

Försöker laga mat, vilket går sådär. Jag borde nog gå någon matlagningsskola på sidan av, för detta med att chansa varje gång är ingen riktig höjdare!

Idag har jag haft lektion, ätit pizza (som Anousch kom över med på andra rasten- underbart!!) och varit hemma hos Bella och hälsat på. Marcus följde med till Växjö, så de satt där och planerade veckan lite. Fick med mig Bellas cheerleadingdräkt också, som Jessica ska låna på vår tacksittning (24/10). 
 
Helgen i övrigt har varit bra, Oktoberfesten var jättebra- har dock lite minnesluckor från kvällen... haha. Nu i veckan ska jag försöka hinna plugga körteori och tvätta. På onsdag och lördag ska jag jobba på Sivans med gänget (som vi tydligen är??), och på torsdag ska jag, Isabell och Jessica till Ullared.
 
Nu måste jag kolla till maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0