< Till bloggens startsida

vi väntar

Hej! Nu blev det en liten omedveten bloggpaus igen, antar att det är plugget och min konstanta huvudvärk som är anledningen den här gången.
 
Nästan alla mina vänner har åkt eller kommer åka hem nu i helgen, men de som är kvar ska samlas och ha inflyttningsfest hos en tjej i klassen. Bella ska följa med mig dit också, var med henne till Samarkand idag och köpt flera ton mat och alkohol, så nu är vi redo. Åh påtal om mat, jag köpte fel mjöl så gjorde världens äckligaste pizza idag. Usch.
 
HUR irriterande är det inte när någon endast skickar en tumme upp som svar när man suttit och skrivit värsta långa, hysteriskt roliga text? Kom igen, skratta bara, så svårt är det inte att skriva "haha". Oh God. 
 
Nu måste jag sova, har möte imorgon vid tolv, och med tanke på mina dåliga sovvanor borde jag verkligen bara somna direkt (snälla). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0